We beschikken over steeds meer data. Kwalitatief en kwantitatief. Data is continu in beweging en de snelheid waarmee data verandert, is de afgelopen jaren exponentieel toegenomen. Dataverrijking biedt hierin de uitkomst.
Wat dat precies inhoudt, vertellen we je graag. Want dataverrijking is een dienst waarmee de actualiteit van de beschikbare gegevens wordt getoetst en naar jouw behoefte wordt aangevuld.
Wij bij Seller doen dat op de meest betrouwbare manier: wij achterhalen de data direct bij de bron.
Goede verkopers zijn schaars. Dat weten we. Daarom is het belangrijk om deze topverkopers zo efficiënt mogelijk in te zetten. Verkopers met de juiste verkoopskills op zak, zijn goed in het vullen van hun agenda met afspraken bij prospects.
Dit kunnen ze nóg beter wanneer ze een verrijkte database tot hun beschikking hebben. Bijvoorbeeld met prospects waarvan al bekend is of het een potentiële klant kan zijn of niet. Inclusief de juiste contactgegevens. Wel zo makkelijk. Wij zorgen voor een verrijkte database, waardoor jouw verkopers de beste leads kunnen selecteren.
We hoeven je niet te vertellen dat daarmee nieuwe klanten sneller binnen komen.
Goede verkopers zijn schaars. Dat weten we. Daarom is het belangrijk om deze topverkopers zo efficiënt mogelijk in te zetten. Verkopers met de juiste verkoopskills op zak, zijn goed in het vullen van hun agenda met afspraken bij prospects. Dit kunnen ze nóg beter wanneer ze een verrijkte database tot hun beschikking hebben. Bijvoorbeeld met prospects waarvan al bekend is of het een potentiële klant kan zijn of niet. Inclusief de juiste contactgegevens. Wel zo makkelijk. Wij zorgen voor een verrijkte database, waardoor jouw verkopers de beste leads kunnen selecteren. We hoeven je niet te vertellen dat daarmee nieuwe klanten sneller binnen komen.
De wereld van data is een complexe markt en vaak ondoorzichtig. Er zijn ontzettend veel aanbieders van databases met prospects. Maar hoe weet jij welke goed is en welke niet? Precies, wat heb je aan een database, waarvan de gegevens niet kloppen? Marketingacties zijn zo waardevol als de kwaliteit van de data. En dus moet je zorgen voor een kwalitatief goede database. Dataverrijking dus.